Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Komunisté to už dávno vyřešili tím, že Židenice přejmenovali na Starou osadu, protože jim to jméno nebylo dost košer. Ale revizionisté svými nekalými rejdy dosáhli obnovení starého názvu a tím i starého problému.

1 0
možnosti

Komunistům asi nevadila tramvaj za Žedelnic do komína ale spíš jenom ten samotný název Židelnice. Asi protože Židi byli kapitalisti a imperialisti, nebo nevím proč

0 1
možnosti

Před revolucí se úředník bál udělat krok, který by mohl být vykládán jako podpora imperializmu, nebo znevážení SSSR, dnes mají úředníci strach z obvinění že jsou nekorektní. Kde se vzal takový zájem, jaké vlivné skupiny že z ní mají všichni strach?

1 0
možnosti

P10a39v76e95l 33V59é97b86r

20. 3. 2017 11:37

Co mám ale dělat já, když jako rodilý brňák, jsem pln nenávisti ledva zaslechnu jméno libovolného politika citovaného v článku? A to tím šmirglem ani nemusím jet...

7 0
možnosti

Trojka nekončí v Komíně, ale v Bystrci.

1 0
možnosti

Mezi devátou a čtrnáctou končí v Komíně imrvére. Oni to v té zkrácené době zvládnou.

1 0
možnosti

Ale oni mají pravdu! Já jsem tou šalinou před časem jel a na konečné jsem byl plný nenávisti, pravá ruka mi mimoděk hajlovala, začal jsem si pískat Deutchland uber alles, a ve finále jsem si nasadil bílou kápi!

2 0
možnosti
  • Počet článků 115
  • Celková karma 12,72
  • Průměrná čtenost 1519x
Jsem vědecko technický revolucionář a kvantový mechanizátor.

Právě nyní se chystám vydat knihu "Tim se ptá: Proč a jak funguje vesmír".