Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak nevím, ale připadá mi, že se kolem toho "manifestu" dělá humbuk zcela zbytečně. Celkově to na mne působí jako kritika "Západu", do níž je pro zdání nezaujatosti připojena marginální (vzhledem k rozsahu) kritika Ruska. Bogomolov některé současné extrémy povyšuje na hluboké charakteristické rysy demokratické společnosti. Neříkám, že se do některých netrefuje neoprávněně, BLM a další samozřejmě společnost deformují, ale předpokládám, že jejich význam časem opadne. Navíc v současném celosvětovém boji s virem byly tyto extrémy upozaděny, takže načasování jeho manifestu svým obsahem nekoreluje s aktuálními palčivými problémy. Celkově mi spíš zapadá do momentální ruské kampaně proti demokratické společnosti.

0 0
možnosti

přesně... jak už jsem psala v diskusu pod oním článkem, prolbéme je především to, že pokud člověk souhlasí s názorem Rusa - je zaškatulkován jako rusofil. O obsahu se nedikutje - jen za "škatulkuje".

S článkem Bogomolova souhlasím na cca 90 % - jen si nemyslím, že z toho marastu východiskem je to, co je momentálně v Rusku. Jedno i druhé považuje za stejně nebezpečné.

0 0
možnosti

Ale to přece Bogomolov netvrdí, Rusko ani v nejmenším nešetří:-(

0 0
možnosti

Zmíněný manifest K. Bogomolova je velice působivý - na iDnes zveřejněný pod výstižným titulkem: Západ se vykastroval, řítí se do pekel

0 0
možnosti
  • Počet článků 115
  • Celková karma 13,01
  • Průměrná čtenost 1519x
Jsem vědecko technický revolucionář a kvantový mechanizátor.

Právě nyní se chystám vydat knihu "Tim se ptá: Proč a jak funguje vesmír".