Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...... v posledním vodstavci docela fajn recept,- nééé že bych to zrovna servíroval sobě, ale první kemu to natlačím do chřtánu budouj magoři z HeteFree !

1 0
možnosti
Foto

O47t46t63o 37Č37e67r36n43ý

23. 11. 2015 18:15

Chce to změnu politické moci nebo alespoň tvrdý tlak na současný establishment a odstřihnout ty "neziskovky" od státních peněz a peněz ze zahraničí. Kdo chce, ať je podporuje. V ČT jsou platy vysoké dost. Tak ať jsou solidární nejenom hubou. Stejně jsou jejich platy z našich peněz.

2 0
možnosti

Ono by nebylo od věci se podívat na to, čím vlastně tito dobrotrusové začali a na čem všem si udělali politické ostruhy. A kdo to financoval. Za vším najdeme jedno jméno : Soros...

1 0
možnosti

R^Za mě karma,ale hlavně na to myslet při volbách!

4 0
možnosti

Hate Free aktivisté - vlci v rouše beránčím. jejich cílem není nic menšího než zničit svobodu slova (pod radoby ušlechtilými důvody).

7 0
možnosti

To jste na tom ještě velice dobře, když vám vadí pouze podpora hatefree. Mně už vadí prakticky vše, jak hezky píšete v blogu, ale že jste se s tím smířil. Já tedy ne, když mám platit (sociální) daně na důchod, kdy já makám tvrdě celý den, mám za to i vyšší plat, ze kterého si platím (nedobrovolně) i více na tzv. sociálním pojištění a důchod budu tak o jeden oběd v restauraci měsíčně navíc, než někdo, kdo jede do důchodu vysmátej, co měl v práci sice méně peněz, ale za to pohodičku. Nebo to zdravotní pojištění, kdy já platím asi 100 tis. ročně, no a když chci něco lepšího, tak si to celé musím zaplatit ze svého, aniž by mě odečetli tzv. standard. No v nemocnici, pokud bych se tam ocitnul, tak by si musel opět zaplatit nějaký ten nadstandard, abych náhodou nebyl v nemocniční komůrce s nějakým tím sociálně vyloučeným (to jsem ale pěknej  asociál co). Takže mě to "okrádání" ve prospěch nemakčenků, přivandrovalců   opravdu vytáčí, když mi vadí už i  lidé, kteří maj jen nižší příjem, než jáRv

11 0
možnosti
Foto

J24a16n 30P27e46c65h83a

23. 11. 2015 15:02

Není co dodat - Karma R^

15 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS