Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

assco

16. 8. 2011 13:29
to jste mne pobavil .... :)

a pripomnel mi muj nedavny zazitek s paprickami Habaneros (udajne druhe nejpalivejsi na svete). Abych ochutnal a neriskoval vzal jsem si pri krajeni kousek velikosti hlavicky od sirky... Znate ten pocit kdys si date na jazyk 9V baterii? Tak ja mel pocit, ze jsem si lizl 50 Voltove :D dokonce jsem se ujistoval u zrdcadla, ze jazyk opravdu jen brni a neni to nejaka ustni trasavka :). Uplne genialni :D. zrovna vcera jsem si objednal na internetu omacku Hastala vista baby.. palivost 15000 (pro srovnani Tabasco ma 5000). Pokud tak pulku papricky pridate do zeleninoveho leca (napr) a povarite ztrati na palivosti a stane se pokrmem bohu... Ja davam celou :D...

0 0
možnosti

Jindri

16. 8. 2011 14:56
Re: to jste mne pobavil .... :)

:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 115
  • Celková karma 13,17
  • Průměrná čtenost 1519x
Jsem vědecko technický revolucionář a kvantový mechanizátor.

Právě nyní se chystám vydat knihu "Tim se ptá: Proč a jak funguje vesmír".