Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

premisil

22. 10. 2009 22:53
Asi psal článek nad geopatogenní zónou

Článek je míněn jako recese, ale přesto v autorovi je usazen stín pochybnosti, jestli by nemohl být přece jen míněn vážně...:-).

0 0
možnosti
AH

nyny.

22. 10. 2009 15:37
inu

bez ohledu na pojem patogenní zóny a na to, zda existují či jak je vůbec definovat, taková místa existují naprosto běžně a lidé na ně citliví jsou, ovšem ta míra citlivosti je různá, zrovna tak jako působení různých míst na lidi je různé a nemyslím tím zrovna škodlivé, což ten název evokuje. Já jsem osoba zrovna tímhle dost postižená.A protože takových lidí znám víc, tak je zajímavé, že na stejné místo reagujeme jinak.Tam, kde mně je vpohodě, druhým je hůř a naopak. Zjistila jsem že se jedná o místa, kde je něco v geologickém smyslu koncentrované nebo anomální. Třeba místa, kde jsou zásoby kovu, prameny vod, pukliny a takové ty věci.Hodně lidí se tam, kde vedly prameny vod cítilo mizerně a já to mám naopak. Proto si myslím, že tyto zóny detekovat nelze ve smyslu působení lidí. Zkrátka člověk by se měl pohybovat a usazovat tam, kde se cítí dobře nebo necítí nedobře. Proto i pozemek a místo na něm pro dům by si člověk měl osobně ohmatat.Ale ten humbuk kolem měření je blbost,

0 0
možnosti
Q

qwwerty

22. 10. 2009 13:36
zajímavost..

..bez ohledu na poslední větu: "Oregonský vír" http://www.youtube.com/watch?v=dbBpAoYCYZk

0 0
možnosti
MT

Fermi

22. 10. 2009 12:50
Karma

Dobrý článek, děkuji za něj. Karma zaručena.

0 0
možnosti
PP

black_gamespot

22. 10. 2009 11:26
Clanek je minen vazne?

0 0
možnosti
  • Počet článků 115
  • Celková karma 13,01
  • Průměrná čtenost 1519x
Jsem vědecko technický revolucionář a kvantový mechanizátor.

Právě nyní se chystám vydat knihu "Tim se ptá: Proč a jak funguje vesmír".