Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

premisil

15. 10. 2009 18:56
Někdo to rád ostré...

Proč vosy jen tak zbůhdarma vraždit. možná by se daly vyvážet na východ...Pak by tam vlaštovčí hnízda byly dietou a ty vosí pěkně ostrou pikantérii..:-P

0 0
možnosti

K-D

15. 10. 2009 19:27
Re: Někdo to rád ostré...

Nevyvážet - v 69 jsem kamarádovi poslal do Holandska v balíku vosí hnízdo (balíky mu docházely otevřené a vybrakované) a málem mě za to zavřeli...

0 0
možnosti

SID09

15. 10. 2009 16:18
záleží kde to hnízdo je

V každém případě podchlazení hnízda je dobrý tah. Dnešní insekticidy  jsou ale natolik kvalitní, že pokud se nebojíme jednoho žihadla, tak je v pohodě zlikvidujem soustavnou cílenou palbou spreje na hnízdo. Je to celkem bezpečné a před manželkou pak vypadáte jako hrdina. Následné pálení hnízda je možné  vylepšit postříkáním hnízda benzínem. Na zahradě to pak krásně shoří. V kamnech by mohl nastat drobný výbuch aromatických par, který v zásadě není škodlivý, ale nějaký prach  může z kamen vyletět do prostoru a manželka by vás už tolik nechválila.;-D;-D

0 0
možnosti

petrph

15. 10. 2009 16:01
plán Z jako ..

nevím proč, ale vybavil se mi právě citát z Ro(c)ku podvraťáků

v nejzávažnější situaci byl vyhlášen plán Z - jako zdrhat;-)

0 0
možnosti

Dezo-Conka

15. 10. 2009 13:21
Perfektní

R^Kdyby to bylo ještě v hantecu...... ale to bych se už ale určitě po........l   smíchy.:-P....

Soudě podle slohu češtinář,že ? .....a soudě podle  fota i bývalý boxer ;-D

0 0
možnosti

midou

15. 10. 2009 12:59
konečně

článek který není o muslimech, není o cikánech neni o Paroubkovi, neni o EU a ekonomické krizi...KARMA:-)

0 0
možnosti

kubíkjansů

15. 10. 2009 11:42
mno

S vosama mám jednu příhodu z dětskýho tábora:

Dětem jsme v lese připravili fajn hru. Bohužel, vzhledem k tomu že se konala na poměrně rozsáhlém prostoru a připravovali jsme jí pouze ve dvou, nějak nám uniklo vosí hnízdo pod jedním pařezem. Když potom kolem začaly běhat děti, vosy se drobátko naštvaly. Z ničehož nic jich vylétlo celý mračno, a to zrovna ve chvíli, kdy kolem pařezu slídil asi sedmiletej klučina. Asi 10 metrů od něj se nacházela jedna z praktikantek, která když to viděla, tak na něj pohotově zakřičela: "Nehejbej se, oni tě nechaj bejt!" A tak tam klučina stál a co dvě vteřiny s sebou škubnul, jak dostával jedno pigáro za druhym. Nakonec sám došel k závěru, že bude asi lepší utéct.... No nevim čim to, ale když jsme klučinu dovlekli do tábora, zdravotnice dotyčnou praktikantku, která mu tak dobře poradila, zrovna nepochválila a my ostatní jsme si o ní taky mysleli svoje....

0 0
možnosti

smajlik :)

15. 10. 2009 11:15
Připomíná mi to

... rané dětsví, když mě otec vzal v zimě na chalupě na půdu, a klackem jsem směl srážet stará vosí hnízda z trámů. Strašně se mi to líbilo, a tak když mě tam vzal zase v létě, jen se podívat, sebral jsem ten klacek taky a do jedné té papírové koule švihl. Jaké ovšem bylo překvapení, že nebyla prázdná ;-D

Jinak likvidace pomocí pytlíku je spolehlivá, to jsem dělal už víckrát. Akorát je potřeba opravdu prověřit předem, zda je ten pytlík v pořádku a neděravý, případně jestli je to vůbec pytlík. K tomu poslednímu mě přivedl soused, který místo pytlíku vzal omylem rukáv, a přišel na to až když hnízdo vítězoslavně uřízl, a ono efektně vyletělo spodem...

K dírám v zemi, je třeba mít na paměti, že je to většinou díra po myších, takže to má zpravidla aspoň tři výlezy, a v případě ataku tak hrozí protiútok ze zálohy...

0 0
možnosti

velký jarda

15. 10. 2009 10:57
dobré

ale vzhledem k vývoji počasí jaksi mimo mísu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 115
  • Celková karma 13,01
  • Průměrná čtenost 1519x
Jsem vědecko technický revolucionář a kvantový mechanizátor.

Právě nyní se chystám vydat knihu "Tim se ptá: Proč a jak funguje vesmír".