Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

RobertCZ

13. 9. 2009 10:21
Prima

Zařadil jsem si tě mezi moje oblíbené blogy. Taky mě vždy fascinovalo, jak dokáže půlmetrový mrně v posteli 190x190 tak zaručeně najít nohou můj obličej do půl hodiny od vynucené změny polohy.

Ale definitivně mě přesvědčila ta zmínka o homeopatii. Nějak teď potkávám samé příznivce esoteriky, už jsem si dlouho nemohl kvalifikovaně zanadávat se stejně zarytým odpůrcem.

- R.

robertcizek.blog.idnes.cz

0 0
možnosti

samsula23

11. 9. 2009 14:36
Ta obludná síla III aneb naval foton

Sice starší blog, i tak jsem si dovolil napsat něco k vaší otázce zamrznutí na horizontu událostí. Zamrznutí v černé díře a kosmoloď

0 0
možnosti

Magnolya

11. 9. 2009 10:19
Dětská postel

Nestačila by synkovi? :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 115
  • Celková karma 13,02
  • Průměrná čtenost 1519x
Jsem vědecko technický revolucionář a kvantový mechanizátor.

Právě nyní se chystám vydat knihu "Tim se ptá: Proč a jak funguje vesmír".