Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kenev

27. 7. 2009 16:53
Jen pozor na šestý!

Mohlo by se stoupnout do lejna. Tak raději jen kroků pět. :-);-D

0 0
možnosti

standa z Ostravy

27. 7. 2009 16:28
Já to říkám pořád.

I bez volebního programu se dá vyhrát.;-D

0 0
možnosti

romualda

27. 7. 2009 15:33
Dobrý

A ještě - schovávejte Topolánka! Čím méně lidí ho uvidí, tím větší volební preference. Ostatně on sám odpověděl na otázku, jaká byla jeho největší chyba před volbami 2006: "Neměl jsem tolik chodit do televizních debat".

   Slibujte nesplnitelné, stejně jako v r. 2006 - třeba nízké daně, zvyšování důchodů, slevnění všeho a přitom bezplatné zdravotnictví a školství. Méně inteligentní voliči na to naletí a ti skalní ví, že je to nesmysl, ale nějak se lidi nalákat musí, a slibem se nezarmoutí. Méně příjemné je pak říkat, že volební program je jen nesmyslný letáček, že to plnit nejde, že tomu nikdy nevěřili a že je to podvod, ale za to přece může Tlustý...

0 0
možnosti

pralinka_rumova

27. 7. 2009 15:00
Vy jste teda

pěkně realistickej pesimista...

Já říkám - nejlepší kampaň ODS - žádná kampaň. Lidem to neleze na nervy, užijou si léto, Puchejř marně vyvolává nepřítele, ten nereaguje - je u vody:-) Však on se Puchejř dorazí sám, svou usilovnou činností;-D

0 0
možnosti

rojack

27. 7. 2009 16:26
Re: Vy jste teda

tak tak

0 0
možnosti

Glock každopádně bez -e

27. 7. 2009 14:47
Dobré

Vidím to podobně. Jen s tím, že já na konci nemusím sedat do auta, k státní hranici s Bavorskem to mám 2 km vzdušnou čarou. ;-D

.

Střízlivé nás nedostanou. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 115
  • Celková karma 13,02
  • Průměrná čtenost 1519x
Jsem vědecko technický revolucionář a kvantový mechanizátor.

Právě nyní se chystám vydat knihu "Tim se ptá: Proč a jak funguje vesmír".