Slimáci - extremisté

Extrémističtí slimáci se bez varování pustili do mých paprik. Zareagoval jsem okamžitě, změnil jsem si na FB profilovku na papriku, vyfotil se s cedulí Pray for paprika. Sousedům jsem vyjádřil svoje hluboké zděšení. Nepomáhá to...

Na mé klidné zahradě, kde v harmonii žijí různé kultury rostlin a živočichů se jednoho dne objevili slimáci - extrémisté a bez varování se pustili do ožírání paprik. Co ožírání, zcela je zlikvidovali, bez výstrahy, znenadání.

Ale já jsem zareagoval rázně a akčně. Na FB jsem změnil svoji profilovku na papriku, vyfotil se s cedulí "Pray for paprika" a fotku zveřejnil. Všem sousedům jsem vyjádřil, jak hluboce jsem šokován tím co se stalo.  A že tento zákeřný a zbabělý útok slimáků je útokem proti všem zahradám v naší zahradkářské kolonii, že je to pokus rozvrátit mírové soužití různých kultur na našich zahrádkách. Přesto nás tento zákeřný čin nesmí zlomit v našem zahrádkářském úsílí i nadále pěstovat pestré zahrady z různých kultur, kde své nezastupitelné místo mají i plži. Sousedé mi vyjádřili svoji bezvýhradnou podporu.

Navíc kolemjdoucí nechávají před brankou mé zahrádky květiny a zapalují svíčky.

Přesto všechno ti mizerní slimáci začínají ožírat po paprikách i salát a dokonce se agresivně šíří do sousedních zahrad. Jsem bezradný, udělal jsem všechno co se dalo, tak proč to nepomáhá? Co mám dělat, poraďte.

Aktualizace 14:00 - Se sousedy jsme se dohodli, ze uspořádáme protestní pochod proti extrémistickým útokům slimaků a zároveň proti plžofobii. Chytneme se za ruce a za dohledu policie ujdeme pár metrů hlavní uličkou v naší zahrádkařské kolonii. Zároveň vyšlo najevo, že v kolonii existují zahrady zcela bez plžů, proto jsme odsouhlasili povinné kvóty na přerozdělování plžů. Kdo je na svoji zahrádku nepřijme, zaplatí pokutu do společného fondu.

Veškeré podobnosti a paralely s čímkoliv reálným jsou čistě náhodné a nezamýšlené :)

Autor: Martin Tuma | středa 20.7.2016 11:43 | karma článku: 38,50 | přečteno: 1763x
  • Další články autora

Martin Tuma

Matematický mozkolam s váhami

8.3.2024 v 12:55 | Karma: 11,75
  • Počet článků 115
  • Celková karma 13,01
  • Průměrná čtenost 1519x
Jsem vědecko technický revolucionář a kvantový mechanizátor.

Právě nyní se chystám vydat knihu "Tim se ptá: Proč a jak funguje vesmír".